We kunnen via steeds meer kanalen in gesprek met de consument. Dat biedt veel kansen voor merken. Maar een groter speelveld is niet per se overzichtelijker. Daarom ontwikkelen wij Guiding Ideas. Zo’n idee werkt als kompas; het vertrekt vanuit de oorsprong van je merk, maakt het nu relevant en wijst de weg naar de toekomst. Een Guiding Idea verbindt, stuurt en inspireert. Hoe? Scroll even mee door onze vier guiding principles.
Fragment
Less
Connect
More
Discuss
Less
Guide
More
Switch
Less
Inspire
More
Spend
Less
Sell
More
Connect
More
Het medialandschap is gefragmenteerd. Het is steeds lastiger om de consument te bereiken. Een Guiding Idea verbindt alle communicatie over al die media waardoor boodschappen beter bij elkaar optellen.
Guide
More
Met alle nieuwe mogelijkheden groeien ook de meningen en opvattingen. Een Guiding Idea helpt om vast te houden aan je koers en iedereen dezelfde kant op te sturen. Zowel Intern als extern. Wat doe je wel en niet.
Inspire
More
Een Guiding Idea maakt je minder afhankelijk van de korte termijn. Het zet een punt op de horizon. Het inspireert niet alleen tot nieuwe campagnes, maar ook proposities, services of zelfs een nieuw product.
Sell
More
Een Guiding Idea is efficiënt en effectief. Het leidt tot snellere ontwikkeling van ideeën, lagere media-uitgaven, minder testen, meer sales en sterkere merkwaarden. Vraag het onze klanten.